UWAGA! Dołącz do nowej grupy Chełm - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Ogólnopolska kampania „Mistrzu, zwolnij” ma na celu poprawę bezpieczeństwa na drogach

Albert Laszczyk

Albert Laszczyk


PZU oraz polska Policja rozpoczęły nową kampanię społeczną pod hasłem „Mistrzu, zwolnij”, która ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa na polskich drogach. Inicjatywa jest kontynuacją akcji „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym” sprzed dziesięciu lat. Rok rocznie na polskich drogach giną dziesiątki osób, co podkreśla aktualność tematu. Kampania ma na celu nie tylko edukację kierowców, ale także budowanie kultury odpowiedzialności wśród wszystkich uczestników ruchu drogowego.

W ramach kampanii „Mistrzu, zwolnij”, PZU planuje szereg działań prewencyjnych, które mają na celu obniżenie liczby wypadków oraz zwiększenie świadomości kierowców na temat skutków nadmiernej prędkości. Prezentowane będą trzy wersje spotów telewizyjnych, które pokażą niebezpieczne zachowania na drogach oraz ich konsekwencje. W ciągu ostatniej dekady na polskich drogach odnotowano blisko 25 tysięcy ofiar śmiertelnych, co świadczy o konieczności podjęcia decyzji w zakresie poprawy bezpieczeństwa.

W szczególności aspekt prewencji zostanie podkreślony poprzez dystrybucję naklejek z hasłem kampanii, które będą wręczane przez funkcjonariuszy Policji oraz pracowników PZU podczas kontrol drogowych. Akcja ma na celu zachęcenie kierowców do jazdy w sposób odpowiedzialny, a także promowanie wzajemnego szacunku na drogach. Oprócz tego, w popularnych miejscach na terenie całej Polski zainstalowane zostały billboardy, które przypominają o ryzyku związanym z ostatnimi kilometrami podróży, kiedy kierowcy często tracą czujność. Kampania potrwa do końca września i ma na celu realną zmianę postaw kierowców w Polsce.

Źródło: Policja Chełm


Oceń: Ogólnopolska kampania „Mistrzu, zwolnij” ma na celu poprawę bezpieczeństwa na drogach

Średnia ocena:4.64 Liczba ocen:8


Zobacz Także